![]() |
„Amit az egyik generáció még luxusnak tekint, a másik már szükségesnek.” (Anthony Crosland) |
ELEGANCIA, BÜSZKESÉG, MINŐSÉG, SZERETET
A Cruciani márkát Luca Caprai alapította 1992-ben, azzal a határozott céllal, hogy ezúton közvetítse az önmaga és családja által vallott értékeket a fogyasztók felé. Az volt a célkitűzése, hogy olyan ruhákat készítsen, melyek megfelelnek a piac elvárásainak, miközben szakmailag és minőségileg a lehető legmagasabb szintet képviselik. A Cruciani alapvetően kötöttáruval, nadrágokkal, ingekkel és krokodilbőrből készült táskákkal foglalkozik. A Cruciani márka egyedi, különleges, jellegzetes. A Cruciani név nemcsak egy cég produktumát jelenti, hanem egy újszerű, friss életfilozófiát; kozmopolita hozzáállást, laza és kreatív eleganciát. Termékei egyszerre fiatalosak, alkalmiak és kifinomultak. Amellett, hogy kellemes viselni őket, magukban hordozzák azt az örök és egyetemes minőséget, mely az inspirált dizájnnak köszönhető.
A termékeket kiváló minőség, végletekig kidolgozott részletek jellemzik: kortalan darabok egytől egyig. A Cruciani nem szolgáltatja ki magát a divat szeszélyeinek, kizárólag az örök eleganciát tartja szem előtt.
Az alapítás éve óta, azaz 1992 óta kb. egymillió kasmír ruhadarab került legyártásra Trevi-ben, ahol az előállítás történik. A Cruciani fejlődését demonstrálja, hogy amíg 1992-ben a cég mindösszesen 875 darab terméket gyártott, addig 2010-ben ez a szám elérte a 100.000-et.
A ruházaton kívül a cég kiegészítőket, nevezetesen táskákat, kendőket és karkötőket is gyárt.
A Cruciani táskák igényesen kidolgozott hétköznapi kiegészítők: bőrből, illetve PVC-ből készülnek és egy Cruciani logóval ellátott acélfüggő díszíti őket. Egyaránt tökéletesek a hétköznapokban és nyaralások alkalmával is. 5 különböző színben érhetők el, azon belül pedig kétféle méretben (kicsi és nagy).
A kivételes kasmír szál és selyem elegyéből, a kiváló minőség és puhaság eredményeként jött létre a Cruciani kendő (70% kasmír és 30% selyem).
A márka alapelvei mentén került megalkotásra az új Cruciani C karkötő irányvonal, melynek első kollekciója – Luca Caprai ötlete nyomán – a négylevelű lóhere karkötő volt. Egy kívánság minden négylevelű lóheréért…egy négylevelű lóhere minden kívánságért. A remény, a váratlan öröm és a szerencse szimbóluma. A négylevelű lóhere a világon mindenütt örömteli új eseményekhez kapcsolódik. Mivel nagyon ritka, ezért sok ember szent növényként és kabalaként tekint rá. A négylevelű lóhere egy nagyon eredeti ajándék ötlet, csomagolásán kilenc nyelvre lefordított szerencsehozó mondattal!
A négylevelű lóhere karkötőt kifejezetten arra tervezték, hogy a Cruciani-t a fiatal, jól tájékozott és igényes közönség felé kommunikálni lehessen. A horgolt karkötők az Arnaldo Caprai Gruppo Tessile által gyártott macramé csipkéből készülnek és ezen oknál fogva 100%-ban Olaszországban kerülnek előállításra, a márka filozófiájának és vitalitásának ikonjai. A Cruciani négylevelű lóhere karkötő jelenség 2011 júniusában robbant be a köztudatba, amikor is éjjel-nappal végtelen sorok kígyóztak az olaszországi Forte dei Marmi-ban lévő Cruciani üzlet előtt, hogy a vásárlók beszerezhessék a trendi színekben elérhető nyári karkötőket.
Ez a „bumm” aztán fénysebességgel söpört végig az egész országon, majd az egész világon, a termék manapság nélkülözhetetlen viselet, immáron Magyarországon is. A Vogue Fashion Night Out rendezvényén a karkötők hivatalosan debütáltak Milánóban is, ahol az áhított karkötő azonnal garantálta a sikert, melyből kifejezetten a Milánói Divathétre készült egy limitált kiadás.
Arnaldo Caprai csipkegyárának örökségét és tapasztalatát tükrözendő, melyet a Cruciani oly nagy becsben tart, ezen karkötők magukban foglalják mindazon értéket és szakmai tudást, ami maga a „made in Cruciani” jelenség. Unikálisak és könnyedén megkülönböztethetőek az egyre gyakrabban előforduló hamisítványoktól: minden karkötő hét darab makramé csipkéből készült négylevelű lóheréből áll, ami egy C betűben végződik. A vásárláskor továbbá minden karkötőhöz kapunk egy tanúsítványt, ami egy jókívánság üzenetet tartalmaz.
2013 júniusában a négylevelű lóhere 2 éves évfordulóját ünnepelte, erre az alkalomra a márka egy limitált kiadású, multilurex négylevelű lóhere kollekcióval rukkolt elő.
Olaszországban az alábbi helyszíneken nyíltak Cruciani C üzletek: Verona, Taormina, Capri, Forte dei Marmi, Monza, Bormio, Róma, Courmayeur és Milánó - showroom és üzlet. A következő nyitás Palermóban várható.
Olaszországon kívül az alábbi helyszíneken nyíltak Cruciani C üzletek: Szöul, Dubai, Tokió, Madrid, Florida és New York - showroom. A következő nyitások Münchenben, Párizsban, Isztanbulban és Bejrútban várhatók.
A Cruciani karkötők igen rövid időn belül „kultstátuszra” tettek szert, több mint 11.000.000 eladott darabbal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése